Днями відбулася унікальна у своєму роді подія, що отримала назву Go With More Festival-2025. Вона включала в себе аж ніяк не ординарний тест-драйв, трансформований у справжнє змагання! Більш того, брали участь у ньому далеко не лише автомобільні журналісти. Швидше навпаки!
За яскравим і ємким слоганом Go With More, що можна перекласти як «рухайся вперед, отримуючи більше», криється не що інше, як абревіатура GWM, більш відома в автомобільних колах як Great Wall Motors. До речі, цей виробник уже відсвяткував свій 35-річний ювілей! Саме автомобілі GWM і були представлені для цього доволі незвичного тест-драйву, який багато в чому нагадував, якщо не гонку в чистому вигляді, то точно – змагання.
Усім учасникам із самого початку заходу, причому розрахованого на повний світловий день, були видані «карнети» — за аналогією з ралійною дисципліною.


На них чекав справжній слаломний тест, на спеціально підготовленому майданчику неподалік від Києва. Причому хронометрований, хай і, так би мовити, - не суворо.
Причому чим більше автомобілів встигне протестувати гість, тим більше балів він отримував у свій «карнет». Окрім цього, їх чекав ще тест а-ля драг-рейсинг, який у даному випадку скоріше … випробовував нервову систему учасників, а простіше кажучи – «наскільки їм не слабо» натиснути «тапку у підлогу».


Адже в даному випадку вимірювався час, за який вони зможуть набрати швидкість у 100 км/год. Повірте, лише здається, що це завдання «як два пальці…».
Тим більше, якщо на Go With More Festival-2025 у першу чергу були запрошені зовсім не професійні автомобільні журналісти! І в цьому криється друга «родзинка» цього заходу.


Весь цей івент був зроблений у першу чергу з думкою про тих, хто сьогодні формує «громадську думку».
На Go With More Festival-2025 насамперед були запрошені інфлюенсери, блогери, так звані «тіктокери» та «стрімери», більшість із яких не має жодного відношення до автомобілів!


До речі, цікаво, що понад половину гостей насправді становили представниці прекрасної половини людства, і для багатьох із них цей тест-драйв став абсолютно першим у житті!
Подія зібрала не лише автоентузіастів і блогерів, а й відомих представників українського медіа та ділових кіл. Зокрема, тут був Максим Лавриненко, засновник і власник мережі Telegram-каналів «Труха». Звісно серед запрошених були і професійні авто журналісти, а також актори, телеведучі і… автоспортсмени.


Серед останніх головною «родзинкою програми» став Ярослав Кадученко – 3-разовий Чемпіон України з ралі та Чемпіон України з гірських гонок.
Але починав Ярослав, як і багато хто до нього, з першої сходинки автоспорту, а саме – слалому, де він зрештою став 7-разовим Чемпіоном України!


Тож для Ярослава, який «у мирному житті» є інструктором із контраварійного водіння, слаломна ділянка стала своєрідним поверненням до витоків, у свою автоспортивну альма-матер.
Але, щоб так би мовити «не спойлерити», його показові виступи на зарядженій Honda Civic відбулися за кілька годин, уже після того, як тест-драйв стартував.


Доречi свою майстернiсть за кермом демонстрував й син Ярослава – Михайло, який пiйшов по стопам батька. Коли ж присутні побачили, що можна «витворяти» на цих «фішках» – їхньому захвату й умилуванню не було меж … поки вони не дізналися, що своєрідною заохочувальною нагородою для багатьох стане й узагалі неповторний та незабутній досвід!
Уже під час заходу його організатори ухвалили досить сміливе рішення – довірити тестові автомобілі рукам Ярослава та Михайла! При цьому праворуч від них розміщувалися щасливчики з-поміж гостей!


Чому сміливе? Та тому що двотонні кросовери з клiренсом у 20 сантиметрiв, м’яко кажучи, нiяк не призначені для швидкiсного проходження слаломної траси «на всі гроші»!
Проте їхньої потужності, особливо гібридного Haval H6 PHEV, що розвиває 380 к.с. та майже «вантажний» крутний момент 780 Нм, вистачало з головою, аби Кадученкі, відверто не шкодуючи ці багато в чому люксові «паркетники», прокатали гостей «з вітерцем», пускаючи фірмові «шприци» піску й пилу з-під коліс.


Правда, тут можна зауважити, що й у «Хевелів» є чимало спільного з автоспортом!
Для початку уточнимо – «Хевел» є маркою GWM, яка почалася майже 15 років тому як однойменна модель позашляховика. І «Хевели» першого покоління не просто брали участь у найскладнішому ралі-рейдовому марафоні на планеті Земля – «Дакар».


Кілька років вони завершували його в топ-10, виступаючи нарівні з найкращими світовими виробниками позашляховиків, багато з яких у «Дакарі» беруть участь десятиліттями!
Вершиною для тоді ще лише компанії-початківця в автоспорті стали два 6-ті місця на «Дакарі» пiд керуванням досвідченого португальського пілота Карлоса Соузи.


Проте згодом в GWM дійшли висновку, що ринок більш потребує не рамні «робочі конячки», з коїх компаниiя починала, а радше люксові «паркетники», на яких водночас без побоювання можна поїхати у відпустку, на риболовлю чи полювання…
Таким чином, із «Дакаром» і автоспортом загалом було покінчено. Сьогодні позашляховики Haval, які завдяки популярності тієї самої першої моделі переросли в окремий бренд, — це скоріше конкуренти німецьким і заокеанським SUV-ам, про що свідчать їхні розкішні салони й безліч електронних допоміжних систем.


Особливий упор був зроблений на безпеку і майже всі «Хевели» в стандартній комплектації пропонують систему сигналізації на фронтальне зіткнення, помічника для руху в щільному трафіку, ультразвуковий радар, що визначає відстань не тільки до машини попереду, але і до пішохода, і ще безліч інших. Але й про комфорт не забули.
Тут вам і шкіряні салони, і одразу два дисплеї, аудіо-система із сабвуфером. А у той зовсім не теплий день багато учасників тесту відзначили не лише підігрів сидінь, а й керма.


Ми не будемо тут заглиблюватися в подробиці, тим більше технічні. Однак зазначимо один момент, який дійсно заслуговує на увагу.
На тест-драйві були представлені не лише «кросовери» Haval H6, але й його вэликий брат - ще більш розкішні H5, а також міська «електричка» Ora, що є ще однією маркою GWM.


Але все ж головними презентованими були саме Haval H6, а серед них головною зiркою стала та сама його версія PHEV.
На відміну від його бензинового «брата», теж аж ніяк не малопотужного – під 250 «коней», і звичайного гібрида HEV, саме PHEV є певною проміжною ланкою в автомобільній еволюції між ДВЗ і повними «електричками».


Причому справжньою універсальною сходинкою, за якою, на думку багатьох експертів, – майбутнє всього автопрому, принаймні найближче. В народi PHEV ще називають «плаг-ін». Та вже з самого цього терміна можна зрозуміти, що йдеться про підзарядку від зовнішніх джерел живлення.
Так у випадку зі звичайними HEV, що розшифровується як «гібридний електричний транспортний засіб», йдеться лише про підзарядку за допомогою рекуперації енергії під час руху. Це, у свою чергу, дає покращення розгінної динаміки, деяку економію палива та можливості проїхати на електромоторі від сили 5 кілометрів.


Натомiсть PHEV є справжньою універсальною відповіддю, особливо для міста. Завдяки більш потужній батареї, ніж у HEV, на її зарядці в повному режимі електромобіля «плаг-iн» може проїхати близько 80 км.
А коли зарядити немає часу або чекає «довга дорога», то тоді ми говоримо PHEV «перетворюється» на HEV, який підзаряджатиметься «потроху» під час звичайної їзди…


До речі, динаміка розгону Haval H6 PHEV до заповітної сотні становить лише 5 секунд. I це ще раз - при вазі рівно в дві тонни! Усе завдяки вiдразу двом потужним електромоторам.
І саме в цьому була друга змагальна частина Go With More Festival-2025. Його учасники намагалися «вижати максимум» із тестованих автомобілів, що, безумовно, давало їм не менше адреналіну, ніж «покатушки» навiть з багаторазовим Чемпіоном України.


Адже в цьому випадку вони самі сиділи за кермом, а не на пасажирському сидінні! А, нагадаємо, що ранiше бiльшicть з учасникiв не мали нiчого спiльного с автомобiльною тематикою!
Ну а крім цієї, скажімо так, серйозної автомобільної змагальної частини, гостям також запропонували взяти участь у перегонах … на радіокерованих машинках! Але й це ще не все.


До програми Go With More Festival-2025 також увійшли інтерактивні заняття з серії «воркшопів» і майстер-класів із digital-маркетингу, ораторського мистецтва, розвитку особистого бренду та сучасних технологій.
Але справа полягала не лише у навчанні та пізнанні чогось нового. Адже недарма основний «акцент» організаторами цього свята був зроблений саме на вищезгаданих гостях.


Усім їм було поставлене інтерактивне завдання — створити свій контент прямо з місця події, чи то «влог», «стрім» або «сторіс».
І ця частина також входила в змагальний процес, де мірилом виступали «залікові бали», які теж заносилися в ті самі «карнети» учасників.


І яким же було здивування, причому самих переможців! Так, третє місце посів один із найвідоміших в автомобільно-журналістському середовищі людей, а саме Олег Василевський.
Небагато хто знає, але у юності він займався автоспортом, причому не яким-небудь, а пілотуванням формульних болідів! Проте згодом Олег усе ж обрав журналістську стезю, у першу чергу тест-драйвера.


Саме він стояв біля витоків одного з найвідоміших у свій час українських автомобільних видань MotorNews, будучи його головним редактором протягом близько 10 років. Після цього саме Василевський вивів на наш ринок українську веррсiю німецького журнала AutoBild…
Тож його третє місце не викликало здивування, однак «обійшли» метра української автожурналістики саме блогери, до того ж дві представниці прекрасної статі.


Ними стала «Автоблогерка» Тетяна Мессер, яка посіла друге місце, ну а перемогла й зовсім винятково «інфлюенсер» Юлія Шолудько.
Обидві дiйсно були здивовані, особливо після того, як Василевський «попалив гуму» на слаломі не гірше за Кадученко!...


А перемогли вони саме завдяки тій самій другій, «інтерактивній» змагальній частині, за якою, судячи з усього, майбутнє — так само, як і за самими «плаг-ін» гібридами…
На завершення не можна не відзначити, що окрім «смачної» частини, гості до вечора змогли відпочити й, так би мовити, «душею».


На них чекала зовсім не абияка програма, яка у дусі Сходу включала показові виступи спортсменів Федерації ушу, ушу-балет та навiть знаменитий китайський дракон!
А ще були яскраве лазер-шоу і живий рок-концерт гурту Anothers…


Так що вдався не тільки цей нетривіальний, якщо не сказати унікальний змагальний тест-драйв, але й розважальна програма, які наочно продемонстрували обраний компанією GWM їхнє нове гасло Go With More!...


Прес-служба Promo.events
