Українські картингісти з команди Master Kart racing team знову повернулися з Чехії з черговим набором призів, значно покращивши і свої турнірні положення у відкритому «Кубку Моравії». Особливо це стосується Кирила Рухліна, який прогресує від гонки до гонки.
Цього разу українські картингісти з Master Kart racing team в особі Злати Скуз, Кирила Григоренка, Вадима Онищенка та Кiрила Рухліна, приїхали на начебто вже знайомий картодром «Сталеве кільце» (Steel Ring), розташований у чеському містечку Тринець.
Він приймав 2-й етап "Кубка Моравії" (Moravsky Pohar).
Однак цього разу гонка проводилася за дещо іншою, так званою «швидкісною» конфігурацією. Тож багато в чому пiлотам довелося знайомитися з трасою заново.
На щастя, на те були тренувальні дні перед самою гонкою і вони явно не виявилися зайвими.
5-й етап «Кубка Моравії» виявився набагато чисельнішим, ніж попередній раунд. Він зібрав 217 учасників (проти 175 до цього) з різних куточків Європи. Частина з них виступала в іншому суто національному заліку - Чемпіонаті Словацької Республіки з картингу.
Так клас Baby 60, де змагається Кiрил Рухлін, нарахував сумарно 19 пілотів, одразу 14 з яких виступали якраз у рамках «Кубку Моравії».
Іншими словами, у Кiрила цього разу налічувалося одразу 13 прямих суперників на трасі. І юний український картингіст знову аж ніяк не загубився.
Спочатку йому не дуже вдається кваліфікація, де Рухлін лише 10-й якщо брати всіх учасників та 7-й у заліку «Кубка Моравії».
Тим самим Кiрил знову опиняється в самій середині пелетону, де вирує боротьба, причому одночасно у двох заліках.
Знову, як і на попередньому етапі, в такій ситуації для початку питання стояло швидше «не втратити». І Кирилові це вдається.
У «ПредФіналі» Рухлін фінішує саме на тій же позиції, що і стартував - 11-й загалом і 7-й у своєму заліку. Після чого ввечері проводиться чергова «робота над помилками» з його тренером Олегом Скузом. І вже в неділю вранці вона дає свої плоди.
Після боротьби на трасі, що розгорталася буквально всю гонку, де Кiрил вже виступав у ролі «агресора», він випереджає одразу кількох як прямих, так й непрямих суперників з Чемпіонату Словаччини.
«Фінал» Рухлін закінчує на 7-му місці в неофіційному «загальному заліку», та головне, він уже третій у заліку «Кубка Моравії»!
Ну а потім у «СуперФіналі» Кірил витримує тиск вiдразу декiлькох суперників, залiшаючи за собою тi самi 3-тє мiсце в своєму залiку та 7-ме на трасі.
При цьому з точки зору кращого кола в гонці прогрес юного українського пілота, який виступає лише другий повний сезон, також був в наявності.
За цим показником найкращому часу в своєму заліку Кирило поступився менше 0,3 секунди.
Таким чином, другий етап поспіль пiсля чималих зусиль на трасі Рухлін піднімається на третій ступінь подіуму.
Більше того, зібравши 114 очок за цей етап, українець піднімається з 5-го рядка турнірної таблиці «Кубка Моравії» у заліку Baby 60 на один вище.
Ба більше, тепер від третього підсумкового місця його відокремлюють лише 9 балів…
На відміну від «бейбиків», старший клас Mini 60 знову виявився менш численним. Він зібрав вісім пілотів на старті. У рамках «Кубка Моравії» їх виявилося лише троє, включаючи двох українців із Master Kart racing team – Злату Скуз та Кирила Григоренка.
Тим не менш, нехай у них був лише один прямий суперник, саме він є основним!
Теодор Отахал з 1-го етапу бореться на рівних із Златою Скуз за лідерство цього класу. Більше того, знову, як і на попередньому етапі, своє «вагоме я» сказали пілоти й Чемпіонату Словаччини, постiйно навязуючи боротьбу своїм непрямим суперникам.
Плюс не обійшлося без проблем із мотором на карті Злати Скуз, котрi переслiдумали її майже усю гонку!...
Цього разу на кваліфікації найкращий час з точки зору «Кубка Моравії» показує саме Григоренко.
Хоча Кирило стає п'ятим серед усіх учасників цього класу, головне вiн випереджає своїх прямих конкурентiв. При цьому його перевага над напарницею по команді склали примарні 0,013 секунд, тоді як Отахал поступається їй не набагато більше - 0,023 секунди!
І ці мізерні частки секунд стали провісниками боротьби на трасі.
На жаль, але Григоренко не вдається старт «ПредФіналу». Теодор же навпаки користується «замісом» у першому повороті, де «закрутило» одразу кількох учасників, і виривається вперед.
Спочатку Отахал та навiть іде другим на трасі серед усіх учасників, проте Скуз не здається.
По ходу заїзду, де їй довелося поборотися і з пілотами з іншого заліку, Злата все ж таки наздоганяє свого візаві.
І після боротьби в кілька кіл на передостанньому з них українці вдається випередити свого прямого суперника.
Григоренко пiсля невдалого старту фінішує третім у цьому заліку. Вранці в неділю вже Златі не вдається старт, проте вона залишається попереду Отахала.
Всю гонку він пресингує українку, а ближче до фінішу до них підбирається ще й той самий Адрієн Влач.
Нагадаємо, що саме з цим пілотом з Чемпіонату Словаччини Злата мала зіткнення на попередньому етапі, яке тоді коштувало їй вершини подіуму!
Цього разу Скуз чинить з мiркувань тактицi.
Перед самим фінішом вона пропускає вперед надмiрно агресивного, в тому непрямого суперника. При цьому, вона зберігає лідерство у своєму заліку!
У заключному «СуперФіналі» Злата, що називається, «їде» від пілотів свого заліку, тоді як цього разу чималу роль вiдiграє Григоренко.
Кирило кілька кіл «прикриває тил» Злати, чинячи чималий опір Отахалу, який часом несамовито атакує його.
Лише на середині дистанції Теодору вдається пройти українця, проте дістати Злату у нього шансів не залишалося...
Тим самим, з трьома першими місцями Злата Скуз реваншується за попередній етап і знову, як і на 3 етапі, очолює подіум класу Mini 60. Отахал цього разу стає другим, а Григоренко знову третім.
Що важливо, Скуз та Григоренко зміцнили свої позиції у турнірній таблиці «Кубка Моравії».
Випередивши цього разу Отахалан на 5 очок, Скуз, як і раніше, лідирує. Але наразi вона довела свій відрив від нього до 8 очок.
А ось Григоренко, по суті, вже забезпечив собі бронзу за підсумками сезону!
На його рахунку вже 485 очок проти 227 у найближчого однокласника.
Ну а найскладнішим, причому у багатьох сенсах, картинговий вікенд видався у четвертого пілота Master Kart racing team - Вадима Онищенка.
Мало того, що його клас Rotax Max junior зібрав аж 29 учасників, як і у Рухліна, 13 з яких були прямими суперниками українця.
Так тут справа ще й у тому, що суто з погляду фізичних параметрів, хоча йому вже й 13 років, Вадим серйозно поступається своїм суперникам.
Багато з них чи не вдвічі більше за Вадима! Тому справлятися з вже дорослим (і тяжким) картом Онищенку не завжди вдається.
Так само як йому не завжди вистачає суто фізичних сил на всю дистанцію заїзду.
Більше того, показавши на кваліфікації 12-й час у своєму заліку та 24-й загалом, Вадим також опиняється у самому горнилі боротьби.
У «ПредФіналі» Онищенку вдається відіграти пару позицій, проте вранці в неділю він знову їх втрачає, після чого закінчує «СуперФінал» по суті на тих же місцях, що й стартував.
Проте Вадим отримав величезний досвід.
Адже обидва дні йому довелося безперервно боротися як з прямими, так і з непрямими суперниками з Чемпіонату Словаччини. А тільки з досвідом приходить і прогрес...
Після п'яти етапів «Кубка Моравії» Онищенко займає 8-й рядок даного класу і це з 24 учасників, що стартували в ньому.
Попереду в цих українських картингістів невелика перерва, після чого на них чекає ще два етапи «Кубка Моравії».
Але крім відпочинку, всі вони планують використовувати цей час і для тренувань, щоб восени з новими силами «дати бій» своїм суперникам по «Кубку Моравії». Вболіваємо за наших!
В'ячеслав Щербина
Фото надані Master Kart racing team